Kurumsal Kimlik

Kurumsal Kimlik kavramı, görsel-işitsel iletişim başta olmak üzere, çok boyutlu bir imaj çalışmasını anlatır. Bu çalışmanın amacı, kurumların tarihsel, kültürel, coğrafi kimliklerini, kuruluş amaçlarını ve ideallerini, ürün ve hizmetlerini, sektörel konumlarını, en az çabayla, en kısa zamanda ve etkili bir biçimde hedef kitleye aktarmaktır.

Markanızı belleklere kazır.
Markanızın özellikleri görsel hızda aktarılır. (dinamik, yenilikçi, kararlı, güçlü vb.)
Ürün ve hizmetlerinizin kalitesini kanıtlar.
Ürün ve hizmetlerin doğası ve sektörel konumlarını ilk görüşte iletir.
İlk görüşte rakiplerinizden ayrılmanızı sağlar.
Kurumsal Kimlik bazı dönemlerde yenilenmeye de ihtiyaç duyar. Firmanız, pazar gelişip değiştikçe “fark edilmek için” en etkili yol olarak görsel imajını değiştirmelidir.

Logonuzun kullanıldığı her mecrada matbu evraklarda, tabelalarda, araçlarınızın üzerlerinde, panolarda nasıl görüneceğini şu an ihtiyacınız olmasa bile ilerde ihtiyaç olabileceğini düşünerek kurumunuzda kalıcı bir görsel kimlik kitapçığı yaptırmalısınız.
Daha sonra görsel kimliğinizi oluşturan ajans ile çalışmıyor olsanız bile artık görsel kimliğininize dair örnekler sizin elinizdedir. Örneğin bayilerinizin sizin görsel kimliğinizi uygulaması gerektiğinde bu kitapçıktan vererek onların görsel kimliğinizi yanlış yansıtmasını önleyebilirsiniz.

Hiçbir yerde değişmeyen görsel kimliğiniz ile farklı renk tonları veya ebat uygulamaları gibi sıkıntılar çekmezsiniz.
Tüm görsel kimlik hizmetinde ihtiyaca göre farklılaşan genel olarak aşağıdaki hizmetleri veriyoruz.

Dosya
Antetli kağıt
Diplomat Zarf , Poşet zarf
Kartvizit
Matbu evrak tasarımları, (Fatura, İrsaliye, Fax, vb.)
Faaliyet raporu ve kurum tanıtım kitabı,
Değerli evrak, çek, kupon vb.

Son Projeler

İlgili kategoriye ait son 3 projelerimiz.